2023年6月20日 星期二

奶黃包

近來又對中式包重拾興趣。 坦白說,我總是覺得做中式包,比起西洋的,更有難度。 同時我做中式包時,會有疑問。 究竟一次發酵是不是已經足夠呢?  什麼時候可以將包子拿去蒸呢? 蒸包子用冷水還是熱水蒸呢? 

我看了不少坊間食譜,發覺每每做法、說法都不盡相同。

因此我試了又試,亦失敗了好幾次,例如餡料做得不夠結實、蒸好的奶黃包塌下來、包子過度發酵等。  這一次的結果算是來得比較滿意啦。

我這天是運用了「三桿三摺」的程序來做麵團,目的是盡量把內裡的空氣壓出來。 隨後利用「水球法」來判斷發酵完成。 

奶黃包看起來還不賴吧,當然還有不少進步空間啦。  😉

 
 
 

 

 

 

15 則留言:

  1. 皮薄饀多😋!整時整,好好保重雙手哦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你仲記得我呢個手殘女, 哈哈 (阿毛)

      刪除
  2. 我需要comfort food
    你整埋麻包畀我食得唔得?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都想食麻蓉包 (阿毛)

      刪除
  3. 啲terms真係唔知你講乜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有興趣可以 search 下 (阿毛)

      刪除
  4. 回覆
    1. 但係我總係覺得中式包難度高D (阿毛)

      刪除
  5. 少少流心。。。
    就更正了!
    哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 要流心, 要用鹹蛋黃
      而某人好抗拒食鹹蛋 (阿毛)

      刪除
  6. 所有蒸都係水滾有蒸氣先啦,邊有凍水呀

    回覆刪除