2023年6月16日 星期五

Décathlon 廸卡儂

天氣轉熱,專員需要添置夏季衫褲,於是我們到了廸卡儂逛一圈。 

自從在我們家附近的那一家廸卡儂關門大吉以後,我們也沒有刻意再去啦,屈指一數, 都已經超過一年多了。 

老家也有廸卡儂,不過我上一次回去時也沒有逛過呢。但是我想以下的運動用品沒在老家的賣吧。 

燒槍及打獵

 

馬術

不得不提的,當然是它啦。價錢比老家的貴得多,所以我上次也買了它來當手信,甚受歡迎。 

 

8 則留言:

  1. 都好少聽您地去shopping,依家我都係有需要至會去買嘢

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前係老家, 我其實都唔會點 shopping, 唔係我強項
      而家又真係無咩特別野想買
      (阿毛)

      刪除
  2. 呢間我冇行過,運動用品有虎標萬金油😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該運動後周身骨痛, 要搽搽 (阿毛)

      刪除
  3. 我度近兩年都開咗呢間,不過唔係運動型嘅我,仲未入過去😛🤭

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔係運動型, 不過有時入去睇下短褲同T恤, 都OK架 (阿毛)

      刪除