2023年6月4日 星期日

花生醬香蕉西多士

先前說到奶醬多,專員嚐過還要再「安哥」之餘,更說如果加入香蕉的話, 就更美味啦。 

我隨後便想起了西多士,花生醬和香蕉當餡料,他應該會喜歡吃吧。 

我的猜想果然沒錯。 😼

食譜來自一份已停刊的報紙。 我家沒有白方包,所以以方麥包代替。

 

材料:雞蛋1隻、雲呢拿香油 ½茶匙、鮮奶2湯匙、花生醬2湯匙、細香蕉(切片) 1隻、麵包2片、牛油2湯匙
 
做法:

  1. 將雞蛋、雲呢拿香油及鮮奶打勻,備用。
  2. 在麵包的其中一面塗上花生醬,然後放上香蕉片。另一塊麵包,同樣塗上花生醬,將有花生醬那面蓋在香蕉片上。整塊蘸上蛋漿。
  3. 下牛油熱煎鑊,將三文治兩面煎至金黃。

 

13 則留言:

  1. 邪惡既西多,港人都好喜歡食啊!🤪

    回覆刪除
  2. 花生醬配香蕉,都幾新頴,妳真知専員口味

    回覆刪除
    回覆
    1. 識左咁多, 都應該知道嘅 (阿毛)

      刪除
  3. 哈哈,我喜歡用生果夾包食架👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗起有款士多啤梨三文治 (阿毛)

      刪除
  4. 想像到係好好味。(王子)

    回覆刪除
    回覆
    1. 鐘意呢兩樣, 一定會鐘意食 (阿毛)

      刪除
  5. 好正呀,以前做餐館時,老細整過我地食,好耐都無再食過啦😋😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己整都唔難架, 你可以有時間重溫 (阿毛)

      刪除
  6. 整火腿芝士,吞拿魚都正

    回覆刪除