2023年5月28日 星期日

奶醬多

原本想偷懶,買市售的花生醬就是啦。 結果心目中想買的價錢如坐火箭,其他牌子的呢,不是有棕櫚油,便是含糖量高。

慳家C9只好認命,自己動手做。😞

花生醬通常都是我一人獨享,不知道專員為什麼突然又有興趣想試,近來特別喜歡吃奶醬多,吃完還要再 encore。😏

 

 

17 則留言:

  1. 童年最愛食奶醬多

    回覆刪除
    回覆
    1. 我反而食得最多係油多 (阿毛)

      刪除
  2. 我貪心啲,我想搽埋牛油😋😂

    回覆刪除
  3. 哈哈!我都喜歡這個!😋

    回覆刪除
  4. 我以前去茶餐廳都只會叫奶醬多

    回覆刪除
  5. 奶醬多呢樣嘢真係甜到爆,邪惡指數相當高 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 越邪惡越好味
      最近睇左泰式煎餅, 比呢個邪惡百倍 (阿毛)

      刪除
  6. 我家一定備有花生醬,自己做做唔簡單喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己整唔難, 只係剝花生最花時間 (阿毛)

      刪除
  7. 奶醬多好味吖。(王子)

    回覆刪除