2023年5月2日 星期二

Beef fried rice 牛肉炒飯

自從我學懂了做生炒牛肉飯後,只要家中有剩飯,我慣常以此方法來消滅。

偶然見到了另一影片,同樣是牛肉炒飯,調味看來比港式的豐富些,於是我又來個廚房實驗,參考它的醬汁做法,再給合港式的炒飯風格。

Voilà~~

 

專員嚐過後,也認為這道牛肉炒飯比之前的更好吃。 

題外話,影片示範用上了三色豆。 但是我在這裡的超市卻始終找不到,難道三色豆只是指定地區的產物? 

 

 

7 則留言:

  1. 我呢邊有三色豆㗎。(王子)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢個星期再望過, 真係見唔到, 紅蘿蔔+青豆就有 (阿毛)

      刪除
  2. 佢用咁多調味料,一定係好味啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無之前個食譜味道單一 ((阿毛)

      刪除
  3. 我覺得我度嘅三色豆味道好過老家!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係呢度真係唔見有三色豆, 只有紅蘿蔔+青豆 (阿毛)

      刪除