2023年5月24日 星期三

二世?

當我要推門走出後園時,我便見到這位喵星人正在留連。 

起初我還以為他是 Mr. Looping,再看清楚,才發現他的毛色跟 Rouquin 的一樣,都是白橘貓。

這已經是我近來第二次見到他了。 上一次我想走近看看,他便如 Négatif 一樣,立即逃跑,警覺性甚高。 

因此我這天只好遠遠地把照片拍下來。

先前明查暗訪,他應該屬於 Rouquin 的前度主人。 

專員出言警告,勸喻我不要再當「偷貓賊」,同時更說明他不是 Rouquin 轉世, 不用胡思亂想。

專員也實是多慮了。 儘管我時有想起 Rouquin, 也未至於憶貓成狂,想他想瘋了,要找個「二世」來當愛的替身。  😀

 


15 則留言:

  1. 真係唔好畀人誤會係偷貓賊啦。(王子)

    回覆刪除
  2. 女人,其實沒有男人想像的傻瓜🤪

    回覆刪除
  3. 愛貓人怎變了偷貓人,專員傻的嗎😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我家兩位小鬼原本都唔係我地架, 我地收留過佢地, 之後佢地唔走, 所以俾人標籤左 (阿毛)

      刪除
  4. 火講咗好多次
    話阿水唔係我地隻貓
    係無辦法
    我沉咗船

    回覆刪除
    回覆
    1. 就好似 Mr. Looping, 成日都想入屋
      我地會俾小小甜頭, 但唔會再俾佢入屋, 唔想惹是非

      刪除
  5. 回覆
    1. 貓奴真係唔會忍得住 (阿毛)

      刪除
  6. 回覆
    1. 佢想入, 都唔會俾佢入呀 (阿毛)

      刪除