2023年5月26日 星期五

舊時

無意間看了大台的陳年單元劇。 時為 1975 年,相信都是以實景為主。 

劇集所見的尖沙嘴,半島酒店、鐘樓、舊式巴士、那時應該還沒有太空館,更不用說文化中心、歷史博物館吧。

現在看四十多年前的劇集,感覺節奏較慢,就是劇中人物說話也是慢條斯理,風格也有別於慣常的大台劇。   

令我感到詫異的是,除了故事圍繞紅杏出牆外,在完結時, 竟然是配上了 Françoise Hardy 的 《Message personnel 》。  對於那時的觀眾來說,是不是很前衛呢?


12 則留言:

  1. 我好鍾意睇舊時既香港,就算嗰陣我仲未出世

    回覆刪除
    回覆
    1. 我正如我幾鐘意睇粵語長片

      刪除
  2. 同上,我都鍾意睇舊時嘅香港,所以會睇番執到寶,但主要都唔係睇劇情,而係睇景物,同嗰個年代興嘅野。

    回覆刪除
    回覆
    1. 甘國亮的執到寶
      睇幾十次都唔厭

      刪除
    2. 🎤我…姓呀…. 余🎤 😂😂

      刪除
    3. 甘生另一套《山水有相逢》都好好睇 (阿毛)

      刪除
  3. 回覆
    1. 呢個時候佢都未變質 (阿毛)

      刪除
  4. 啲德語殘片啲人講嘢都係慢吞吞㗎。(王子)

    回覆刪除
    回覆
    1. 反而 Louis de Funès 個D戲依然係一輪咀, 不過佢地發音比而家D演員清楚好多 (阿毛)

      刪除