2023年5月6日 星期六

Pommes de terre sautées à la graisse de canard 鴨油炒薯仔

這瓶鴨油在雪櫃閉關多時,又是時候需要重出江湖。

用鴨油來炒薯仔,的確是「無得輸」,總帶着一份獨特的甘香。 

我並沒有先將薯仔煮熟,而是放入熱鍋中,把薯仔由生炒成熟,絕不欺場。  耐性自是少不了,對於性子急我我,實在是一份訓練。

最後我還配上先前煮好的邊豆和煙肉。 其實我是參考附近某店家配菜的配搭啦,嘻嘻。

 

後記: 不知道我發了什麼神經,之前寫了「鵝油」, Graisse de canard 應是鴨油才對呢。  我應該需要再上補習班啦。

15 則留言:

  1. 零耐性嘅我,就咁煎的話,一定篤到薯仔表面傷痕累累😂

    回覆刪除
  2. 我平時煮嘢,最緊要快,妳都算好心機

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前寫錯左, 係鴨油先啱, 你個度都應該有 (阿毛)

      刪除
  3. 回覆
    1. 真係好香, 可惜有D人會嫌"蘇" (阿毛)

      刪除
  4. 我食燒味都...
    常鴨鵝不分的...哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係唔識分
      唔知點解, 我而家唔可以係你度留言 (阿毛)

      刪除
  5. 鵝油係咪會貴啲?(王子)

    回覆刪除
  6. 鵝油薯條食過返唔到轉頭

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人話炒菜一樣正 (阿毛)

      刪除