2023年5月30日 星期二

慶生

專員的好日子,儘管是一年一度,我們都只是在家吃一頓比較豐富的晚餐而已。

我事先已經問過主角,他想在那天吃什麼呢,讓我好好準備。  他不用多想,便回答說 Jambon à la moutarde 法式第戎芥末火腿。 至於甜品呢, 他過往喜歡在好日子那天吃 Mille-feuille  千層酥。 今年他很「體諒」我,說我只要做個簡單的 baked cheesecake 就行了。 

我也算是給了他一個小驚喜,那就是他沒有預知的生煎包。 

TA-DA~~ 👏👏👏

 

我還一時興起,隨便畫了生日卡。 雖知本人美勞分數一向是低空飛過,可見我的確是誠意可嘉呀。 😂


14 則留言:

  1. 生日快樂🎂食物同賀咭都好精彩!專員一定甜入心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個要問佢至知啦, 哈哈 (阿毛)

      刪除
  2. 你嘅畫作見得人喎。(王子)

    回覆刪除
    回覆
    1. btw 原來公司部腦要匿名先可以留言。

      刪除
    2. 多謝欣賞
      我依然唔明點解我會留唔到言 (阿毛)

      刪除
  3. 祝專員生日快樂,身體健康,你倆恩恩愛愛!

    生日卡好卡娃兒呢😍😍!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝欣賞
      身體健康最緊要 (阿毛)

      刪除
  4. 祝専員生日快樂,張咭畫得好靚呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你咁欣賞
      美勞從來都唔係我強項 (阿毛)

      刪除
  5. 祝專員生日快樂!張卡啲圖畫得幾可愛呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝, 要知美勞一直都唔係我強項 (阿毛)

      刪除