2017年5月15日 星期一

看電視.二三事

和老媽聊聊天, 我才知道大台的劇集居然一星期播足七日。 記得以前只是星期一至五才會播劇集, 我不大明白為什麼大台有此安排。
 

我是百分百電視迷, 從小到大都喜歡看電視, 來到這裡, 也沒有改變, 更為自己解釋是為了練習聽力。 😀  老老實實, 本地的劇集對我一點吸引力也沒有。專員媽愛看的 《Plus Belle La Vie》 (專員叫它做 Poubelle La Vie!) 真是老土到極點, 尤如真情法蘭西版, 卻仍有一聚擁躉。 當然也有外購劇, 例如 《Grey's Anatomy》, 《 Criminal Minds》和《NCIS》系列等。 老家的習慣是一天一集。 在這裡住過的都知道, 電視台會在同一個晚上播放新一季一或兩集, 接下來就會播上一季或以前的啦。 至於 M6 的真人騷節目就是不等期播放。 要是遇上假期好日子,  舊節目就會用來充斥時間。
 

雖然這裡頻道聚多, 不過有些頻道就是在黃金時間都會播放舊片集, 包括我從沒想到的 《Columbo》 和 《Murder She Wrote》。 《Monk》 和 《Desperate Housewives》 我也看了無數次。  難道真是好片不厭百回看?  有次居然在播 《The A-Team》,  我已忘記故事內容, 不過對它的開場曲又很熟悉。
 

儘管電視台愛播舊片集、舊電影,  我偶然也有得著。 我就是在這裡才看到 《Sunset Boulevard》、《Lolita》 和 《La Grande Vadrouille》經典電影。 最令我很深印象的是看到《感官世界》。 那次還是偶然轉到 ARTE, 還是晚上九時多吧, 播放的版本是無遮無掩無格仔。 要是在老家, ARTE 應該會被投訴至關門為止。
 

專員說下面的圖片就是我家的寫照。  

20 則留言:

  1. CCTVB我依家完全忽略咗佢存在
    依家鐘意睇d學居裝修,tiny house,尋找海景房之類,另外就係各電影台

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就鐘意追查案劇, 要我睇紀錄片, 我會ZZZ

      刪除
  2. 近期我罕有地追
    不會撒嬌的女人

    回覆刪除
  3. 初來報到時,我鍾意睇d家庭時段合家歡嘅短劇架,因為會學英文學得快d,同學d書本無教但日常生活要用嘅嘢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 生活日常同學校學個D真係兩回事, 尤其好多俗語用語, 學校都唔會教

      刪除
  4. 有些舊美劇,就算再播也提不起興趣看。我是貪新忘舊的人啦。
    竟然在電視台看到《感官世界》? 厲害!

    回覆刪除
    回覆
    1. 電視播呢套日本經典, 真係好不可思議, 仲要無刪剪, 係HK真係無可能

      刪除
  5. 有一套係大陸劇,配左音就播,好慳皮!

    回覆刪除
  6. 我度電視台同你嗰邊一樣,同一日播兩集,舊劇播完又播。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一有假期就播舊野, 好似預左個個都走左, 無人睇

      刪除
  7. 唔識英文,唔睇電視,只睇港劇

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好昆我, 你係唔鐘意睇美國片集啫

      刪除
  8. 我而家已經進化到屋企連一部電視都冇,唔計我老母老豆間房嗰部。

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家好多時常睇就上網, 好似唔似以前一齊坐埋睇電視啦

      刪除
  9. 好多朋友話無線拍劇集差,差到唔睇,我亦少睇,因為無線亦提供不少美劇、韓劇選擇,但香港只有TVB花咁多錢拍,其他電視台根本無可能有咁多錢拍,為了廣告收入,所以一星期播七日。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得以前嘅上海同事都會追港劇架, 仲要睇廣東話版, 可能都未必係我地成日講咁差, 不過我都無睇好耐

      刪除