2017年5月31日 星期三

麻煩小鬼

天氣開始熱, 我又一如以往會把通往花園的門打開, 好讓空氣流通。 這個小鬼又有機可乘。 



平日這個小鬼即使悄悄地走進來, 都只會在屋內走一圈, 又或是偷吃糧餉。 若果我們發現了, 他便會立即逃跑。 不過近來他把行動升級。 有天廚房傳來鏗~鏗~ 的聲音, 我本以為又是慣犯少爺, 原來竟然是 Mr. Looping。 他還在舔剩菜, 最要命是當我走過去, 他完全不理會我, 還若無其事繼續偷吃。 最後當然被我驅逐出境。儘管如此, 這小鬼依然屢試不爽。



之後專員還說我雙重標準, 少爺犯事時, 我會把他抱下來,  再訓斥一番。 但是對付 Mr. Looping 時, 就沒有那麼溫婉啦。 雖然有說過門都是客, 但客人都要懂得分清莊閒, 不可以在意妄為吧。 對嗎? 
      

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔知係咪生蟲, 佢比起我兩個老細, 真係瘦好多

      刪除
  2. 果碟剩菜太和味😋
    自家人梗唔同外人😏

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係我唔可以代人教仔, 只可以趕佢走

      刪除
  3. 回覆
    1. 都啱
      我少爺都有去人地窗口開餐, 不過從來唔會入屋

      刪除
  4. 佢直頭當妳屋企係鄉村區樂部咁喎,得閒就過黎飲飲食食!

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 都啱
      我少爺都有去街坊窗口開餐, 不過從來唔會入屋

      刪除
  6. 回覆
    1. 身子細細, 除左貓霸王, 佢係貓都兇

      刪除
  7. 係咪要惡d對待佢,佢都唔驚你~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經俾人話惡啦, 不過佢真係當我唱歌

      刪除
  8. 回覆
    1. 明知有人認頭, 一定唔可以收留佢

      刪除