2017年5月23日 星期二

〔蛋糕〕Pavé au chocolat ~~ 附食譜

上星期專員牛一, 我既沒有預備禮物, 也沒有煮九大簋, 但我還是盡綿力, 焗了個蛋糕來慶生。😏



別看它四四方方, 以為是 Brownie, 它其實名為 Pavé au chocolat。 Pavé 就是方形蛋糕, 通常以朱古力為主, 在蛋糕上面再蓋上朱古力醬。  

先前說過專員吃黑朱古力後會頭痛, 所以我的 Pavé 就混合了黑朱古力和牛奶朱古力。 如果喜歡吃濃純朱古力蛋糕的話, 也可以全改用黑朱古力, 同時要增加糖的份量。 

蛋糕即使混合了兩種朱古力, 朱古力的味道依然濃郁。 我不大滿意蛋糕上的擠花, 看來我仍有很大的改進空間。😀


材料︰
A. 蛋糕材料
雞蛋..........3個
砂糖..........80g
低筋麵粉.....60g
牛奶朱古力..70g
黑朱古力.... 55g   
無鹽牛油....100g
榛子粉....... 20g
泡打粉....... 1茶匙
B. 裝飾材料
牛奶朱古力...50g
黑朱古力......50g
無鹽牛油......30g
淡忌廉......200ml
糖霜............30g
雲呢拿香油....1茶匙
 

做法︰
1. 將朱古力放入鍋中, 加入兩湯匙水, 煮至朱古力溶化, 然後放入牛油, 攪拌均勻至光滑 。
2. 把方形烤模掃上牛油, 鋪上牛油紙。
3. 麵粉和泡打粉混合後過篩。 將蛋黃和蛋白分開。 蛋黃加入砂糖, 打發至顏色變淺, 再放入麵粉、泡打粉和榛子粉, 之後倒進朱古力醬(1)。
4.  用打蛋器將蛋白打發成蛋白霜, 將蛋白霜分數次加入麵糊, 再攪拌均勻。
5.  將麵糊倒入烤模, 然後放進已預熱至180º的焗爐, 焗20分鐘, 蛋糕待涼脫模備用。
6. 用小火煮溶牛奶朱古力, 放入牛油, 拌至光滑。
7. 完成的朱古力醬掃上蛋糕上, 以抹刀掃平表面, 再放入雪櫃冷藏。
8. 從雪櫃取出淡忌廉, 加入雲呢拿香油和糖霜打至七八分發或是全發即可。 隨後在蛋糕上面擠花裝飾。








27 則留言:

  1. 法國人對布朗尼呢d美國餅同樣鐘情?
    我就係想問,你d唧花想點,好似玩緊過3關😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個已經算係被佢地遺忘嘅蛋糕, 反而佢地真係會整 Brownie 多D
      個唧花有個名堂, 叫"吾好嘥野" ^^

      刪除
  2. 點解食黑朱古力會頭痛?
    但話黑朱古力好有益架喔。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有一說話因為係血管會突然擴張, 所以頭痛

      刪除
    2. 以為血管會擴張應該是件好事添...

      刪除
  3. 祝妳先生
    生日快樂,身體健康!

    回覆刪除
  4. Happy belated birthday to專員!

    賣相唔重要,最緊要有內“餡”!:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我代佢多謝你 😊
      呢個蛋糕佢都 like 架

      刪除
  5. 你一番心意不計美不美~~反正你成日都整CAKE

    回覆刪除
  6. 你呢個係唧花?我以為係塗鴉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 枉王子你介紹咁多展覽, 呢D叫藝術, 不過唔係人人都識欣賞架 😆

      刪除
  7. 祝福專員生日快樂,身體健康

    回覆刪除
  8. 祝專員生日快樂,你哋天天開心。

    回覆刪除