2017年5月21日 星期日

潮流興

近來在玩具圈紅得發紫, 風頭一時無兩的 Hand spinner, 街坊的金叵羅幾乎一人都有一件, 新聞中受訪的小女孩說她走遍幾家商店才買到, 如果她唸書都有這份毅力, 將來必成大器。 我見攤販大都是賣 5€/ 6€。 


互聯網圖片

它的吸引力何在呢?  恕我一把年紀, 我完全沒法子理解。 其實它是不是爆旋陀螺的進階版呢?  要是有人知道, 務必要告訴我啦。
 

不過在美國有個十歲女生居然不覺意把其中一環誤吞, 結果呼吸困難, 要到急症室求救, 又是令我覺得匪夷所思。

18 則留言:

  1. 香港都賣到通街都係, 不過我對呢類野有完全抗體.
    依家一代人再過多幾廿年真係唔知會點, 一個人完全俾d手機, 動玩控制已喪失自制力, 好大鑊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 電玩都已經唔算毒, 手機就真係會令人自閉, 同埋一齊出街食飯, 好似唔駛講野, 似搭枱
      仲有好多家長, 好多時都係用手機湊仔, 我都見過坐D細路, 仲坐BB車, 不過就揸住部機睇卡通, 令我想起 Wall-E 裡邊D人類
      https://www.youtube.com/watch?v=ohcwksrvDOg

      刪除
  2. 我係網上見遇,未見過有人玩喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度好興, 我見過D細路扭計要買

      刪除
  3. 我突然發覺, 自己已到了不瞭解年輕一代的年紀。 我都是近期聽朋友提起, 才知有此玩意兒。 想起小時候也有不同潮流玩意, 包括摺星星, 織手繩, 織書包吊飾, 可啪成圈的尺(唔知點叫)等。 很懷念那段時光。

    回覆刪除
    回覆
    1. 記得以前老師話, 買盒玩具俾細路, 唔駛俾咩說明書佢睇, 佢地自己會搵到方法玩, 會有創意
      不過我見仲有細路玩手作, 自己織野, 織手繩, 都叫有D安慰

      刪除
  4. 英國都通街有人玩,不過好多學校又BAN左唔比學生帶返學校玩。如果我知咁HIT,我都帶D回來送比人,香港賣 9蚊個咋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來係HK咁平
      早知我入幾手, 過來賣, 賺番D零用錢 XD

      刪除
  5. Out咗.唔知係乜.又唔見呢度d細路玩喎.

    回覆刪除
  6. 我完全唔知有呢樣玩意添(汗!),只覺佢似鬚刨個blades,哈哈!

    回覆刪除
  7. 我見街有人兜售,但未見過有人玩

    回覆刪除
  8. 香港都有人玩。。。
    在春園街見有攤檔賣,
    但當時唔知係乜東東。。。。
    :(

    回覆刪除