2017年5月25日 星期四

煙燻吞拿魚

這道煙燻吞拿魚全由專員主理, 由調味、煮熟至切片,  都是他一手包辦。


其實他也是第一次做燻魚。 他先以老抽、麻油、紅糖、黑胡椒和辣椒粉來醃肉, 接著就在鑄鐵鍋放入乾草、月桂葉和百里香,  再放入魚肉, 點火, 待乾草點起, 覆上鍋蓋, 待三十分鐘便完成。  第一次點火並不成功,  再次點火時就見到火很猛啦。 三十分鐘後, 把鍋蓋打開時, 我和專員都出現心心眼。😍



專員切肉時, 我偷吃了幾片, 真是好好吃喔~~  就是少爺也在耐心地等呢~~ 


25 則留言:

  1. 勁👍🏻👍🏻👍🏻
    下次鋪錫紙,茶葉(玫瑰花茶),紅糖都得

    回覆刪除
  2. 專員原來也是廚藝高手,仲識用老抽呢,犀利

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢煮野有一手, 不過而家少左練習, 佢自己都話生疏左

      刪除
  3. 咁大塊吞拿魚貴唔貴?我哋買會貴到飛起

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知你個邊買幾錢,我呢度無記錯20€/kg

      刪除
  4. 回覆
    1. 放心, 我唔會整, 我唔食豬潤架 XD

      刪除
  5. 忽發奇想,下次專員再整煙燻系菜色時,唔知可唔可以放多兩隻烚蛋入去燻下呢,嘻嘻!

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 俾左D小小邊皮位佢食, 因為始終有辣椒粉

      刪除
  7. 引屎貓呢,可惜貓地唔食得

    回覆刪除
    回覆
    1. 俾左D小小邊皮位佢食, 因為始終有辣椒粉

      刪除
  8. 有老抽呢個算唔算係西菜?

    回覆刪除
  9. 煮完個煲點算。我用舊的鑊整咋。專員識用麻油老抽,好叻喎。

    回覆刪除
  10. 原來妳先生都喺烹飪高手,燻煙我至like,見到塊魚好靚,調味好中式,好特別!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢煮野有要求架, 不過而家少煮左啦, 生疏左

      刪除