2017年5月15日 星期一

情迷積琪蓮?

總統夫人碧姬當然是就職典禮的其中一個焦點。 一身天藍色套裝和手袋是 Louis Vuitton 出品, 據說這一套為她度身訂造的套裝其實是「借用」的。 😉

時裝, 我識條鐵。 我只覺得裙子有點短, 如果稍微放長一點, 會更好看。 


互聯網圖片
或許因為都是天藍色, 有人便拿她跟 Melania Trump 比較。 當時 Melania Trump 的裝扮被評為抄襲 Jackie Kennedy, 現在亦有人說馬克龍夫人格調優雅, 很像積琪蓮呢。 為什麼都會鐘情積琪蓮呢? 阿一夫人就要以積琪蓮作典範? 我真是百思不得其解。

互聯網圖片
至於總統先生的西裝就來自位於巴黎的 Jonas & Cie, 盛惠 450€。  不知道遊客到花都一遊時, 會不會順便訂製西裝呢?

 
互聯網圖片

14 則留言:

  1. 借? Well,或者想做個有借有還上等人卦。XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁佢地又無講幾時還
      其實都 win win 啦, LV 又可以賣廣告

      刪除
  2. 如果講法國總統夫人,我覺得近代的Carla Bruni很有品味

    回覆刪除
    回覆
    1. Carla Bruni 本身家底唔差, 又做過模特兒, 都應該識野架, 所以八卦新聞就話佢當年識規矩, 唔似荷蘭先生前度 Valérie

      刪除
  3. 條裙貼身啲我估好睇啲。依家睇落似藍色孖條。

    回覆刪除
    回覆
    1. 件上身我都麻麻地, 我想起80年代大墊膊

      刪除
  4. 以積琪蓮為標準, 我更鐘意Grace Kelly.

    回覆刪除
  5. 借用嘅意思係咪指有人sponsor,名人啲衫反正都只穿一次,有公司sponsor也沒問題嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗唔想俾人話攞 LV 著數, 所以話借囉, LV 又可以賣廣告, 何樂而不為

      刪除
  6. 我比較喜歡Carla Bruni,還買過她一張正版唱片。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得佢唱歌麻麻地 ^^ 不過佢又真係 keep 得好好

      刪除