2019年2月26日 星期二

驚悚命案~~

我家又再發生命案。 受害者為翠兒, 發現時身體已經僵硬。 死者身份未明, 我們單以目測牠的身型來判斷, 相信牠仍未成年。 

已有前科的兇手並無悔意, 依舊大搖大擺在家中踱步, 唉。



20 則留言:

  1. 佢已成為連環殺手了😏

    回覆刪除
  2. 佢帶埋返屋企,是否要示威?

    回覆刪除
  3. cats just naturally behave like that....

    回覆刪除
  4. 唔知有冇同妳提過,我外婆以前住木屋村,隻貓會捉蛇仔入屋玩,試過玩完俾我當時一、兩歲嘅家姐執起然後起勢fing黎玩,嚇到我婆CC下。^^”

    回覆刪除
  5. 唉,戥翠兒慘慘,可惜又阻止唔到貓貓捕擸既本性

    回覆刪除
  6. 送禮物畀你又唔欣賞。。。。

    回覆刪除
  7. RIP....
    春天來了可能多啲出動打獵去:P

    回覆刪除
  8. 喵星人總喜歡獵殺其他生物,放到你家門前,他們認為這樣是對你好。我家放養貓不時如此,傷腦筋 ...

    回覆刪除