2019年2月11日 星期一

Crumpets

大年初七人日,  人人生日快樂!  🎂

雖說是人日, 我卻沒找藉口做個蛋糕呢, 反而做了久違了的 Crumpets。
  
真的很久沒有跟它打交道, 第一回合的製成品看來像 English muffins。🤨

再來第二回合, Crumpets 比較像樣啦。 

我最喜歡塗上牛油和蜜糖, 配上熱咖啡, 一天的好精神就從它開始。💪

17 則留言:

  1. 外型有少少似老婆餅XXD
    專員有冇問咩係人日?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以為似光酥餅
      佢唔知架, 我都無講

      刪除
  2. English muffins有什麼分別呢?專員知道什麼是人日嘛?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔知咩叫人日架
      做法唔一樣, 呢個唔駛搓麵團, 最後要放熱奶+baking soda, 同用個模煎啦

      刪除
  3. 回覆
    1. 豆沙煎餅, 我覺得似 Crêpes + 豆沙饀

      刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 令我諗起麥當當嘅mcgriddles,即係豬柳蛋漢堡塊English muffins換成好似crumpets咁,鹹鹹甜甜咁,好味呀!

      刪除
    2. 某人話, crumpets 應該配甜野, English muffins 比較似麵包, 應該係鹹食

      刪除
  5. 咁啱我今日公事見到crumpet呢個字。唔知係乜.

    回覆刪除
  6. English muffins有什麼分別呢?x2

    回覆刪除
    回覆
    1. 做法唔一樣, 呢個唔駛搓麵團, 最後要放熱奶+baking soda, 同用個模煎啦

      刪除