2019年2月1日 星期五

Brownie

當年認識 Brownie, 是由跟菲太太打交道開始。那時坐天星小輪由中環回尖沙咀, 都會經過菲太太販賣處, 貪吃的我不由得受吸引。 

又回想起洋人高層為了慰勞一眾同事們, 他太太親自做了 Brownies 給大家, 我依然記得它超級甜, 也記起一位同事問起, 蛋糕、曲奇等是不是洋人的必修課 , 其實人人皆懂。 

現在學懂了怎樣做, 明白不是當初所想那麼複雜, 需要準備的時間也不多, 同時我家常備有關材料, 想起便做。

 

   

18 則留言:

  1. 我試過一半芝士又或者將麵糊加入tart殼內

    回覆刪除
  2. this is absolutely one of my F favour

    回覆刪除
    回覆
    1. Hm... you really like the cakes/desserts that I make XXD

      刪除
  3. 我最近都焗咗,拎咗一半去賄賂家庭醫生。

    回覆刪除
  4. 我都有印象妳講嗰間Mrs. Fields呀...如果無記錯嘅話,好似喺條橋咁嘅位置?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得係入閘上樓梯等坐船個層

      刪除
  5. 自己做,可以自己控制甜度,仲好

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地真係可以250g麵粉+200g糖, 巧恐怖

      刪除
  6. 我唔叻整brownie,因為唔知佢幾時熟,一係焗過龍,乾得很。

    回覆刪除
  7. 祝新年快樂&身體健康
    越做越叻難唔到你

    回覆刪除