2019年2月6日 星期三

除夕。年夜飯

新年到, 大城市的華人地區也會有舞獅、巡遊助慶吧。 身在鄉間的我們就沒可能感受到過年的氣氛啦。

卅晚, 我做了中餐, 算是應應節, 當然跟老家的實在難以相比。


當我正要為年夜飯拍紀念全家福時, 專員說我忘記了一樣東西。 大家知道他意指甚麼嗎? 😉


16 則留言:

  1. 新春快樂!都好豐富啊!
    忘記了什麼?

    回覆刪除
  2. 你唔記得封利是俾佢呀🧧

    回覆刪除
  3. 其實呢邊就算有舞獅睇,我反而會避開嗰啲日子時間去唐人地區,怕人多車多呀。^^”

    忘了白飯?

    回覆刪除
  4. 妳反而會整年夜飯,勁,我都無呢

    回覆刪除
  5. 鋪報紙墊枱食飯??@@
    我以為你話要派利是畀專員XXXD

    回覆刪除