2019年2月7日 星期四

生病記

一直自以為身體壯健, 來了幾年, 也只是患上一次傷風, 當時服了成藥, 休息夠了, 也好起來, 因此我無懼與一名病人共處一室,  結果我也難逃感冒一劫。
 

喉嚨剛開始痛時, 我便心知不妙, 於是立即服藥, 多喝水, 直到流鼻水、 頭痛,  咳個不停, 活脫脫就是某人的病徵翻版。 我最後實在支撐不住, 要去看醫生, 後來我才知道我發燒了。 
 

我這個星期過得可慘了。 不曉得醫生作法比較保守, 即使我一直流鼻水, 她也只給我開了噴霧式洗鼻器。 鼻水斷斷續續流了三天, 鼻子也擦得脫皮。 最難受還是喉嚨痕癢難忍, 所以不停地咳, 晚上完全睡不著。  試過了不少偏方如薑湯、熱檸蜜, 也沒法舒緩一下, 心情自然也不好, 更埋怨醫生為什麼不會給我開止鼻水藥, 某人慘成我的出氣袋。  有天我半坐半臥睡著了, 幾個小時下來, 我居然沒有咳呢, 隨後的幾個晚上, 我也依著做。 現在只是間中咳嗽, 算是好多了。   
 

一名由外地回流老家的醫生說過, 患上感冒, 通常也要一星期才會痊癒。 然而老家的病人真的無甚耐性, 要是幾天也好不起來, 便另覓醫生, 因此老家的醫生下藥會比較重。 是不是我也早已習慣感冒三天就要好起來, 之前服的藥夠厲害, 所以這裡醫生給我起不了大作用呢?     

21 則留言:

  1. 早日康復!
    我試過咳到坐係度過夜成個禮拜,完全唔可以瞓低😰

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家好番好多
      瞓唔到真係好難頂, 仲要怕嘈醒隔離個位, 咳得犀利, 我會出去睇電視

      刪除
  2. 咳真係好辛苦,祝你早日康復!

    回覆刪除
  3. Havq a swift recovery!!

    呢度都係,睇醫生唔會開多或重嘅藥,唔似香港,疴嘔都有針打,呢度只會叫飲多啲類似寶礦力飲品補充水份,發燒就飲7 up,所以一般傷風感冒我都唔想睇醫生。

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇落佢地真係唔會開重藥, 仲有唔吝嗇俾病假呢
      在老家, 有時放多一日病假, 都會怕人懷疑你詐病 XXD

      刪除
  4. 傷風感冒呢邊醫生一定畀一個星期sick leave。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度都會俾幾日架
      係老家, 我試過醫生主動俾一日病假紙啦, 放多一日都怕老細詐形

      刪除
  5. 祝早日康服。 夜咳係辛苦D,網上有教按穴位,都幾有效架。

    回覆刪除
  6. 瞓低咳, 屬寒咳

    回覆刪除
  7. 祝早日康復....
    你果邊會唔會有感冒茶果類?
    半坐半趟是好方法,可以防止鼻水倒流加劇感冒不適病癥

    回覆刪除
  8. I'm getting better... thank you~~

    回覆刪除
  9. 朋友教我用羅漢果.龍利葉.無花果乾,煲水飲會清潤喉龍,對我來說都幾有效的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 羅漢果.龍利葉.無花果乾, 我全部都無 😥

      刪除
  10. 都係早晚煲薑茶
    je suis 1128

    回覆刪除