2016年9月29日 星期四

Beef Stroganoff 俄羅斯牛肉

見到冰箱的擠迫狀況, 就知道又是時候要清理一下啦。 翻出一塊牛肉 morceaux à pot au feu 解凍之時, 廚神哥頓又給我啟示, 在 YouTube 頻道看他煮 Smoked Paprika Chicken Stroganoff,  令我想起 N 年前吃過的 Beef Stroganoff。 

材料參考自型仔(?)廚師的食譜,  配料我用上了酸瓜和磨菇。 煮法我卻依照哥頓的。  因為是  morceaux à pot au feu 的關係, 炒香材料後,  我放入牛高湯, 再以小火來煮牛肉,  直到它軟稔為止。  最後才放入  crème fraîche 和 Dijon Mustard,  接著多煮一至兩分鐘。  相信以這來配白飯或意粉, 都同樣可口。





17 則留言:

  1. 呢味好正,又可以配意粉夾麵包👍🏻👍🏻

    回覆刪除
  2. 最近天氣轉涼(10-15度),見到呢味真係幾吸引,填肚又保暖!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我早晚都凍左, 真係又要食熱野保暖

      刪除
  3. 又咁啱,今日在電視廣告見有Beef Stroganoff pie,已經好想食喇。

    回覆刪除
  4. Beef Stroganoff我一直想煮但又唔記得咗喎.

    回覆刪除
  5. 送飯一流,我個冰箱也是常滿.........哈哈

    回覆刪除
  6. 屋企亦極少煮牛肉,因太太唔食所有牛的食品,包括牛肉,牛油,牛奶,芝士...,同宗教無關,我只喺外面餐廳食😂😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個可以跟 Gordon 整, 佢係用雞肉

      刪除
  7. 呢個好呀,可以幫你補吓血添

    回覆刪除