2016年9月14日 星期三

Croissants et pains au chocolat

眼見 pâte viennoiserie 半價, 我又再忍不住要一試。


將酥皮一開為二, 做了4個迷你 croissants + 迷你 pains au chocolat。 詢專員要求, 把其中兩個 pains au chocolat 的餡料改為白朱古力。

我監察不力, 爐火控制不得宜, criossants 和 pains au chocolat 烤得有點過火, 可幸沒有燒焦的味道。 




專員提議我來個自家製, 給我一口拒絕。 雖則我喜歡吃 pain au chocolat, 但我一直都不想深入了解它, 特別是當中牛油和糖的份量, 100% 鴕鳥政策。 

19 則留言:

  1. 自家製⁉️⁉️
    先唔講牛油糖份量,浄係摺疊幾廿次都手軟啦🙄
    依家現成酥皮品質好好,邊個仲去自製🤔

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有你d茄子收割未呀?由得佢係咪會老咗,好多籽唔好食啦?

      刪除
    2. 我真係唔想學, 最唔想知肥C人真相 ^^
      我睇過, 成磚牛油放入去, 睇見都怕, 食時我又唔會 recall XD

      刪除
    3. 唔好提啦, 好傷心, 唔知係咪俾蟲定雀仔食左一半 T-T

      刪除
  2. 我鍾意杏+朱(杏仁+朱古力),又真係無諗過可以用白朱喎,不過有得揀嘅話,我應該會揀黑朱!:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鍾意食朱古力,但唔鍾意食白朱古力,依家牛奶朱古力都覺太甜,只食黑朱古力

      刪除
    2. 係我屋企, 白朱古力係某人專利, 我只會食黑朱古力
      佢話磯左嘅白朱古力超好味喎

      刪除
  3. viennoiserie呢個字唔知同Vienna有冇關嘅呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子英明, 正係同 Vienna 有關, 有說呢種糕點技術係 Vienna 發明, 有一說話係 Marie-Antoinette 帶黎法國, 我唔知真定假

      刪除
  4. 咁啱,今日超市大減價,我都食咗croissants喎,不過我都係咁話,佢嘅製作過程都係少知為妙

    回覆刪除
  5. 呢個牌子 Herta 的出品唔錯架,可惜我地只賣佢地的腸仔,無其他野。祝中秋節快樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度除左腸仔, 仲有 Herta 煙肉 & 火腿同麵團

      刪除
  6. 十年前上堂學整拿破崙蛋糕,學完後從未自己整過,也極少在外吃拿破崙蛋糕

    回覆刪除
    回覆
    1. 拿破崙蛋糕, 我鐘意食, 但係無想過學整, 理由如一

      刪除
  7. 同樣道理,我學識做港式菠蘿包,也祇做過一次

    回覆刪除
    回覆
    1. 菠蘿包, 我做左幾次, 因為想食, 但係係香港, 佢又唔係首選

      刪除