2016年9月16日 星期五

八月十五的月光

人在異地, 更何況我身處鄉下地方, 找個月餅談何容易。一如以往, 我家的中秋節沒有燈籠, 沒有月餅。 儘管如此, 我仍可以賞月。




俗話說「十五的月亮十六圓」, 因而專員堅持說今天才是 La Fête de la Lune,  追求和諧的我也懶得爭辯。 天氣不大好, 月也不是很明亮。 

到屋外不夠三分鐘, 有人催促走回屋內, 因為他成了蚊子大餐。   (>y<) 


17 則留言:

  1. 其實好多時都見個月亮係大過又光過中秋架, 所以我都唔理咁多, 話之佢夠唔夠光同大.反而蚊先係最大問題XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有係D蚊係專咬佢, 應該係佢好肉地

      刪除
  2. 中秋節,港人的至尊節日孖寶是:燒嘢食 + 打麻雀。

    係好本土!究竟是親切?抑或俗氣?我也不識分辨。

    不知怎地,今年雖然人在香港,卻有點感覺是在異鄉。

    祝君中秋節快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上次返黎, 淨係覺得D人好燥, 黑哂面, 唔係一個開心嘅地方

      刪除
  3. 有蚊嘅話,我都會速逃。;P

    我呢度中港台本地月餅都有,但反而我又無興趣食。老實講,若果唔係因為Facebook同blog,我未必知道幾時中秋。

    回覆刪除
    回覆
    1. D蚊淨係鐘意佢
      我幾年無食過啦, 耐無食, 我又會心思思 ^^

      刪除
  4. 我都好招惹蚊叮
    我對節日比較淡泊,甚少有什麼特別慶祝

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有無種香茅, 有人話驅蚊有用, 唔知係唔係呢

      刪除
  5. 吓。。。你果度好多蚊㗎??我最怕。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有係D蚊係專咬佢, 應該係佢好肉地

      刪除
  6. 我呢邊除咗有月餅賣之外,其實都無咩中秋節氣氛

    回覆刪除