2016年9月27日 星期二

牛油合桃蛋糕

牛油合桃蛋糕算得上是懷舊茶點吧, 在連鎖店已經不多見, 只記得我家附近的一家街坊小店仍在賣。 我在這也見不到它的蹤影, 一旦想起它, 唯有自己動手做。




自家合桃自己開, 誠意度十足。吃下第一口蛋糕時, 我忽然想起麥精維他奶。要是我手上有一瓶, 那該有多好。

同場加映: 賣飛佛甜餐包, 第二天早餐有著落啦。



18 則留言:

  1. 呢個有d例如九龍城舊區餅店都仲有架,我都鐘意食,好多舊餅店d糕餅好食過乜鬼酒店餅神
    講起開核桃,細個成日用門夾,搞到d門吱吱聲😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得我屋企係用鎚仔, 唔揼到手, 都好叻架

      刪除
  2. 因為我對合桃麻麻,所以好少食合桃蛋糕。

    回覆刪除
  3. 只喜歡合桃蛋糕的質地,不喜歡合桃,可能次次食親都覺得合桃不好味又油

    回覆刪除
  4. 我細個時食合桃蛋糕要走合桃㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你令我想起我表弟細個, 食叉燒包, 只食包, 唔食餡

      刪除
  5. 以前阿媽成日喺地鐵站嘅美心順手買個返屋企食架!

    回覆刪除
  6. 合桃蛋糕+豆奶=充滿返學回憶

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好明白我呀, 呢個係我另一早餐組合 ^^

      刪除