2016年9月21日 星期三

忽然小三?

這天的娛樂新聞總離不開 Brangelina 完結一事。 但叫我最感莫明其妙的是 Marion Cotillard 忽然成了第三者。


生果報的標題是: 傳與畢佬拍戲撻著「第三者」瑪莉安驚見大肚, 內容間示腹中塊肉有可能是 Brad Pitt 的。  



其實這已是上星期四的事了, 當時她出席電影 Juste La Fin Du Monde 的首映, 之後這裡的八卦娛樂新聞就說她與她的另一半 Guillaume Canet 正迎接第二名孩子的來臨。 為什麼上星期沒有人提出說孩有可能不是 Guillaume Canet 的呢?   又沒人說「驚見」她腹大便便呢?  難道這又是電影的宣傳招數?  


請留意 Marion Cotillard 身後的紅裙女子。 她是 Léa Seydoux, 現時也是一名準媽媽。 不曉得老家的娛樂版有沒有報導呢?  


  

 

18 則留言:

  1. 剛剛好似睇到畢佬老婆話要離婚喎。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 其實佢離唔離婚, 都唔關我地事
      不過我想講, 法國女星上星期露面, 大家都知佢大肚, 講緊第二胎, 當時唔見D娛記話人地個B有機會係畢佬嘅, 而家仲要寫"驚見" (啱啱至見到??) 寫到好似係此子何來咁喎
      就算娛樂新聞, 可唔可以認真D

      刪除
    2. 睇到呢單野第一反應:Jennifer Aniston終於心涼😅😅

      刪除
  3. 係咪明星嘅婚姻特別複雜呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人嘅感情瓜葛都好複雜, 唔係都唔會有咁多家庭糾紛、慘案啦, 只不過佢地平時唔會見報啫

      刪除
  4. 今次啲狗仔隊點做嘢㗎。要人話離婚先知人哋有小三.

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次畢安拍戲撻著都一早揚哂啦, 今次佢地真係失職 ^^

      刪除
  5. 我一向都不喜歡 angelina 的,因為我係Jen 的粉絲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鐘意 Jennifer Aniston
      我對 Angelina 真係麻麻

      刪除
  6. 堅係多鬼餘,呢頭結,嗰頭離。@_@!

    回覆刪除
  7. 第一時間想起,第時生出來係咪要驗DNA,又或者學粵語長片咁滴血驗親?
    Guillaume Canet有冇講嘢?係咪話對老婆200%信任之類?

    回覆刪除
    回覆
    1. 尋日呢度大台講呢單新聞, 完全無提法國女星, 不過咁啱 Guillaume Canet 有新戲上
      Marion Cotillard 發左聲明啦, 我再睇生果報, 就唔見有報, 反而 HK01 有喎

      刪除