2016年9月12日 星期一

臉盲症

友人稱我為「盲亨」, 皆因我毫無目測人家年齡的能力。除此之外, 我常常會把一些演員混淆, 例如 Ben Stiller 跟 Adam Sandler, 又如 Jason Statham 和 Vin Diesel。 我已給專員嘲笑了好幾次。



前陣子, 我的臉盲症又發作。 有天鄰居拜託我接她兩個小寶貝回家。 我在巴士站等著的時候, 距離我不遠有一對少男少女也在等候。 當時我覺得少女有點面善, 反而少男就很陌生。我猶疑著要不要打招呼, 怕出醜的我最後都沒有說一聲 Bonjour。 第二天, 我和專員再遇上少女, 原來她正是某街坊的女兒。 我們和她媽媽算是有交往啦。 那時我尷尬得好想找洞鑽下去。 (◞‸◟)

18 則留言:

  1. 咁下次唔理乜水都bonjour吓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家我已經係啦, 唔想俾人話無禮貌

      刪除
  2. 認唔到明星好閒,千祈唔好認錯第個法國佬係專員😂😂😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢話佢咁靚仔, 好難會認錯喎 XD

      刪除
  3. 佢地似樣認唔到唔出奇,其他好多人你都認到喎。

    回覆刪除
  4. 外國人看中國人臉也是一式一樣吧

    回覆刪除
  5. 認樣我都ok,但係記名就好差啦

    回覆刪除
  6. 我後生時認人好叻,明星更加不在話下,現在真係唔多掂,想唔認老都唔得。

    回覆刪除
  7. 我估妳喺妳居住嘅市區應該算係minority,好多街坊都認得妳,為求自補,下次妳出街應該好似友誼小姐上身咁,去到邊bonjour到邊,反正禮多人不怪。;p

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家我已經係人都叫 bonjour, 唔知有無人以為我傻傻地 XD

      刪除
  8. 鬼佬個個都差唔多樣,認唔清唔出奇

    回覆刪除