2016年9月23日 星期五

神秘之書

打開信箱, 內裡無緣無故出現了一本二手兼咸豐年代的米芝蓮巴黎綠色指南, 還要是英文版。 究竟是誰把它放進我們的信箱?


如果是鄰居, 他們直接給我們不就成了, 無需放入信箱。 又或是送書人弄錯了地址?  不過因為沒有封套, 更沒有附上地址, 所以我們無從稽考。    

難道我又要出動郭探員和莫探員查明真相?  

 

14 則留言:

  1. 目標清晰,叫你去book位

    回覆刪除
    回覆
    1. 好了解我地, 無事我地唔會去巴黎, 上次揸車經過, 我地已經想C

      刪除
  2. 仲要係英文版,其實係咪專員搞嘅小玩意氹妳開心,想同妳遊巴黎呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有所不知, 佢勁唔鐘意巴黎, 佢點會想去呀

      刪除
  3. 新嘅定二手㗎?會唔會係暗戀你嘅人夾咗個電話號碼喺入面呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 二手
      暗戀我? 我雖然人見人愛, 不過唔好攪D咁野啦

      刪除