2016年9月15日 星期四

陳年 Singles

昨天打掃 CD 櫃時, 我才發覺那兩張陳年 Singles 還在。



Elton John 的那張不用多介紹, 記得是當年身在英倫的友人送我的。 至於 Celine Dion 那張呢, 就是看了電影 Up Close and Personal 後, 愛上了電影主題曲,  後來在唱片店找到的。 不經不覺, 這首歌已有二十年歷史。



現在我只有坐長途車才會聽 CD。 想聽歌, 只要到 YouTube 搜尋就行了。老實說, 就是這種方便, 我也少了買 CD 的衝動。  
 

14 則留言:

  1. 我都好耐冇買CD,平時開手機就有齊自己鍾意d音樂真方便🎼
    月餅節快樂🌝🏮🐶🐱

    回覆刪除
    回覆
    1. 月餅節快樂!
      以前我都係用 apps 聽, 係公司就上網, 真係唔駛放CD係度

      刪除
  2. 哈哈,我現在也只上YouTube 聽歌

    回覆刪除
  3. e+太多one hit wonder完全冇買佢哋啲CD嘅衝動。

    回覆刪除
  4. 呢兩首歌都係會令人有一聽就“回憶返哂嚟”嘅感覺。原來歌同橋都一樣,唔怕舊,最緊要受!;P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我專登聽番 Because you loved me, 真係起雞皮

      刪除
  5. Elton John 呢隻為Diana而唱的CD,我都有,聽到喊哂架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最記得第一句 Goodbye England rose
      新聞報時, 我仲係 Time Square 行緊街, 仲記得大家一齊望住個大電視

      刪除
  6. 回覆
    1. 我以前鐘意買CD, 聽歌, 有時睇到鐘意嘅戲, 傻到會買埋 soundtrack, 我估我有過百隻CD, 唔講得上收藏

      刪除
  7. 都係㗎,有時在網上試聽過,如果真係好聽先會去買了.....
    在家中煮飯時多唔多聽CD?

    回覆刪除