2017年9月13日 星期三

黒革の手帖

偶然轉到哈日頻道, 沒料到居然在播日劇。 這頻道主要播放動畫, 同時也有日韓資訊文化, 更有陳年遊戲節目。 


在播的劇集名為《Black Leather Notebook》原來由松本清張的小說改編而成。 這本小說十多年前已經被拍成劇集, 女主角是米倉涼子, 更被譽為最佳日劇之一。


新版本的女主角是武井咲, 我對她毫無認識。 看了差不多一整集, 我覺得演員的表現都流於誇張。 那是什麼吸引我繼續看下去呢?  

就是他啦...


我對他的印象依然停留於《同一屋簷下》, 我還特意讓專員看他當年的造型, 他竟然 😂

我還是記得那首主題曲




17 則留言:

  1. 我無咩睇日劇,香港人鍾意睇的木村劇。我都係十年前睇返咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對上一次追日劇係睇偽裝夫婦, 有人推介才睇, 之後就無再追

      刪除
  2. 又係果句:歲月不饒人😬

    回覆刪除
  3. 松本清張的小說隔幾年就會重拍。。。
    這套劇,同事們都有提及!
    我地仲有睇日劇的 哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 松本清張D小說, 我以前都睇唔少, 唔知而家仲有無睇呢

      刪除
  4. 老咗又瘦咗喎.....
    米倉涼子版本係咪好睇啲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得米倉涼子做得好好多, 新女主角演技仍需磨練

      刪除
    2. 米倉依家一線女主角收好貴請唔起佢:P

      刪除
  5. 立眼睇仲有啲似李子雄;P

    回覆刪除
  6. 電視播就睇下,好少特登去搵日劇睇

    回覆刪除
  7. 又係好耐冇聽過嘅歌呀。

    回覆刪除
  8. 我喜歡日劇多過韓劇,可惜好耐冇睇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好少睇韓劇, 日劇都係之前睇個套偽裝夫婦

      刪除