2017年9月12日 星期二

Paul Hollywood 的 Dorset Apple Cake

賣飛佛 Dorset Apple Cake 

試試新食譜, 食譜取自 Paul Hollywood 的 《British Baking》
重點一: 以 Rubbing-in 方法來做蛋糕
重點二:  食譜中提到 eating apples & cooking apple


網上圖片
我可沒那麼講究, 全用上了 Gala 就是了, Gala 蘋果較甜, 所以我也減少了砂糖的份量。

蛋糕外皮帶點鬆脆, 內裡濕潤, 蘋果的香甜跟牛油的香氣, 非常好吃!!

材料: (20cm 正方形烤模 或 22cm 圓形烤模)
中筋麵粉....200g
泡打粉......1茶匙
玉柱粉......½茶匙
無鹽牛油.....100g (切丁)

細砂糖........100g (我用了70g) 
食用蘋果......2個 (削皮、去核、切薄片)*
煮食蘋果(小)...1個 (削皮、去核、切薄片)*
雞蛋(大).........2隻
牛奶.............60ml
金砂糖......1湯匙
(我用原蔗糖代替)  

做法:
1. 預熱焗爐180ºC。 烤模內掃油, 再鋪上牛油紙。
2. 將麵粉、泡打粉和玉桂粉混合, 加入牛油, 以指頭搓壓成麵包糠狀。
3. 拌入砂糖、再放進蘋果片。 將雞蛋和牛奶一起輕輕打發,  然後倒進拌成麵包糠狀的麵粉, 攪拌均勻。
4. 將麵糊倒入烤模, 輕輕掃平表面, 然後灑上金砂糖。
5. 放入焗爐烤40-50分鐘, 直到外面金黃, 及以牙籤刺入蛋糕中心不沾黏。
6. 出爐後放涼後, 切成小正方塊, 便可享用。  

14 則留言:

  1. 我整過Paul 既幾款麵包, 超得.
    Gala唔錯架, 又夠爽, 焗就最0岩了.

    回覆刪除
  2. 個蛋糕超足料,正呀!

    呢度會有人用Spartan做蘋果甜品,貪佢夠硬淨,而且就咁食又唔夠甜,做甜品就唔驚嘥。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前係唔會留意邊種打邊種, 係而家至知會有分別

      刪除
  3. 其實 cooking apple 肉質比較實,味道酸D,就咁食唔到。如果我整蘋果甜品蛋糕,都唔會理,最好用D唔好食嘅做,無謂浪費我的靚蘋果。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家中某人就鐘意用青蘋果整甜品, 我反而麻麻啦

      刪除
  4. 乜有分煮食蘋果㗎?第一次聽。

    回覆刪除
    回覆
    1. 就好似薯仔, 佢地都分得好清楚

      刪除
  5. cooking apple 同青蘋果係兩樣品種。不過如果用青蘋果,最好用granny smith。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我話, 對我來講, 蘋果就係蘋果, 唔識分得仔細 ^^

      刪除