2017年9月23日 星期六

買蛋

雪櫃只剩下一千零一隻蛋。 
於是某人問我今天要不要開車去買農場蛋。
我回答: 「如果下星期你無需要吃蛋糕甜品, 那就無需要啦。」
 

結局如何, 大家都應該心中有數。😎

 

16 則留言:

  1. 突登開車去咁要買十打八打先抵喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 車程5分鐘, 老細係馬路擺檔, 反而佢地次次都會吹一輪水至耐
      佢買左2打

      刪除
  2. 咪係,買咁少點得架😄

    回覆刪除
  3. 呢個標籤應該收錄喺妙問夫妙答妻之列呢!;P

    回覆刪除
  4. 我通常去街市買一袋
    $10九隻

    回覆刪除
  5. 哈哈!!
    我覺得開車去買農場蛋成件事好正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 車程其實得5分鐘, 老細係馬路擺檔, 反而佢地次次都會吹一輪水至耐

      刪除
  6. 英國天氣比較涼,我哋將雞蛋放儲物室呢,唔使放雪櫃。

    回覆刪除
  7. 這方面專員似乎著緊好多....XXD

    回覆刪除