2017年9月22日 星期五

小丑

趁著新版本正在上映, 電視台就播舊版本。


網上圖片

舊版本只是迷你影集。 記得明珠台曾經播過, 當年嚇破了膽, 昨晚重溫時, 完全不覺得它恐怖, 是我大膽了, 還是時代進步了?   反而最近友人推介的短片《Light Out》(其實已是2013年的作品), 短短幾分鐘, 卻嚇得我要命。
 

劇情提到小丑每廿七年就會出現,  舊版本是90年播放的, 相隔了27年就有新版本, 應該不會是巧合吧。

21 則留言:

  1. 我驚鬼片,更加驚小丑畫上去嘅笑面。^^”

    回覆刪除
  2. 我依家做得壞事多,唔睇得恐怖片,唔玩得刺激野。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都無講殺無赦, 應該無做咩壞事 😆

      刪除
  3. 睇咗
    故弄玄虛
    完全唔驚

    回覆刪除
  4. 呢套以前睇覺得驚, 同時又覺得有啲位好有想像力, 如圖書館爆波果場, 有啲入鬼屋玩嘅感覺, 所以鍾意。
    唔鍾意新果集隻小丑有特效, 不能整體拍得算好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 舊版係靠小丑表演嚇人
      影評讚新版寫友情寫得好, 令我想起又係改編 Stephen King 嘅 Stand by Me

      刪除
    2. 係啊。 新版啲細路好好睇。

      刪除
    3. 我都覺得班小演員演得好好, 肥仔簡直係可愛到爆, 大近視係電視劇怪奇物語都有出現, 我都好喜歡的.

      刪除
  5. 我記得睇版本時係唔多明故事前文後理的, 典型史提芬京的有D深故事形式, 但新版就有條理好多, 但係, 又好似好大路, 講下年青人成長. 大概真是人大了, 理智了, 對鬼故事反而不能好好享受。戲入面提到猛鬼街, 小丑都有一幕會伸出嚇人指甲, 令我想起當年睇猛鬼街第一集, 返到屋企真係唔敢瞓.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講完之後, 我又有興趣睇下 😄

      刪除