2017年9月27日 星期三

Change~~

近來都沒寫過 Rouquin, 那就說說他的近況。

宅貓這陣子性情大變, 鮮少留在室內, 反而喜歡在後院, 即使深夜也寧願獨留自家別墅, 不回來睡覺。 我試過用糧餉利誘, 結果他吃完了又要外出。 因此專員特地在他的別墅加了乾草。 

雖然不回家睡大覺, 不代表他不黏人。 晚飯後就是親子時刻。 他都會在梳化旁等候。 我們一坐下來, 他便馬上跳上來, 在我們的肚子踩呀踩, 有時還伸出爪子。 前陣子看了個介紹喵星人生活的節目。 當他們出踩踩的行為, 千萬不要推開, 否則他們會覺得貓奴在拒絕主子。 節目更提到有些喵星人日行25公里, 我也做不到呢。 專員笑說, Rouquin 只懂在我家附近徘徊, 每天可能也能步行250米。 

18 則留言:

  1. 佢想有d私貓空間,思考下未來🐱
    有講主子貼緊奴才,係俾緊d能量你,好事黎,奴才要罐頭叩謝😄

    回覆刪除
    回覆
    1. 奴才每日都有奉上罐頭, 放心放心
      我以為佢嘅未來只有我添 😀

      刪除
  2. 耐不耐改下生活方式都係一種refreshment

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我日日對住佢, 又唔係好覺
      可能係時候同佢減肥

      刪除
  4. 貓奴拒絕主子後果會係點呢????

    回覆刪除
    回覆
    1. 主子會唔開心, 以為貓奴唔鐘意佢啦

      刪除
  5. 回覆
    1. 我日日對住佢, 又唔係好覺
      可能係時候同佢減肥

      刪除
  6. 回覆
    1. 佢間別墅有張床鋪, 再加左禾桿草架, 呢排唔算太凍, 應該 👌

      刪除