2017年9月16日 星期六

霸佔

早晚開始變涼, 兩隻小鬼晚上都回來留宿。

少爺除了能吃, 也很能睡, 他可以一覺睡到天亮, 有時即使我起來開窗, 他還在寶座, 熟睡依然。 

今天我起來開窗, 發現寶座沒他的蹤影, 我在室內走了一圈都找不到他, 直到拉開我的電腦椅, 就見他舒舒服服躺著。 看來也是時侯為兩隻小鬼準備好冬天用的床舖啦。 



 

17 則留言:

  1. 啲貓貓好醒架,會搵舒舒服服既地方瞓

    回覆刪除
  2. they are all sensitive to temperature
    my cats sleep under the air-con + the fan during summer and sneak into the quilts during winter

    回覆刪除
  3. 你搵2個紙箱,鋪d軟綿綿厚氈,包佢地入咗去唔捨得出來😻😻

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 唔會架, 只會瞓被面, 我地瞓瞓下俾野責住, 就知一定係其中一位老細啦

      刪除