2017年9月15日 星期五

花生醬西多士

又是時候剝花生當花生友...

自家做花生醬, 保證無棕櫚油、無添加劑
幼滑還是粗粒, 甜度如何, 隨自己喜好來做


花生醬一做好, 抗拒不了它的誘惑, 立即來個港式花生醬西多士當下午茶


熱量爆燈, 我卻吃得非常滿足 😋

26 則留言:

  1. 利害!我都喜歡花生醬!
    正!
    通常我會吃奶醬多!:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好易整, 有部攪拌機就整得
      有時我就咁搽麵包架咋

      刪除
  2. 正吖,喺法國食港式法蘭西多士,特別有feel! XD

    回覆刪除
  3. 我成日話要自己整花生醬,點知都係得個講字。

    回覆刪除
  4. 西多士,好邪惡的,真係對佢又愛又恨

    回覆刪除
    回覆
    1. 熱量爆哂錶, 不過食完真係好滿足

      刪除
    2. 所以每次食親都要同阿姐share

      刪除
  5. 請問花生醬要加乜一起攪拌,好滑喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 花生本身有油, 慢慢打就會出油架啦, 如果唔夠油, 就加1-2茶匙油, 最後可以落鹽同蜜糖調味. 再打均佢
      我呢度放左1茶匙油 & 兩匙蜜糖, 就係咁多

      刪除
  6. 嗶~~~引屎我喇~~做法好似好簡單O波

    回覆刪除
    回覆
    1. 超易, 有攪拌機就攪掂, 慢慢打, 可以一滴油都唔駛落, 因為花生本身都有油, 最後落鹽/蜜糖調味

      刪除
  7. 畢比特在Meet Joe Black演死神時,講過世上最好味的就是花生醬,我愛將花生醬塗在香蕉食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以有人用呢個組合整西多 & muffins

      刪除