2017年9月6日 星期三

三杯雞

家中兩株羅勒長得高, 而且枝葉也算茂盛, 趁著它還沒有給殺手看中兼下毒手, 快快把葉子摘下來, 用來煮三杯雞。


記得以前烹飪節目主持如咩太物太, 介紹三杯雞時都會說, 三杯就是一杯米酒,一杯麻油和一杯豉油。 我卻以湯匙作量度單位, 那這道菜還算不算是「三杯」雞呢?


24 則留言:

  1. 呢味超愛😋😋
    冇可能亦冇必要跟足,口味好個人,最緊要好味又健康,但basil 始終同九層塔味道有分別

    回覆刪除
  2. 有無睇下...翡翠台....新節目..嫁到這世界邊端...德國、丹麥...我未睇...外地生活困難可以想像!
    好似..世界日本人妻個節目咁上下..

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見有人講呀, 不過我未睇
      外地生活有苦有樂, 我成日提自己唔好同舊時比較, 個人會開心D架喇

      刪除
  3. 三匙雞!:)
    現在不流行乜太物太架喇!
    係。。。乜爺物爺。。廚房廚神。。架喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又唔只三匙 😁
      阿爺私房菜仲成二千蚊一位,自問食唔起

      刪除
  4. 記得我爸嘅太太以前會整5杯鴨,仲係完隻鴨煮,試過一次煮幾隻放入freezer,等佢寶貝女喺佢回鄉探親時嗰3星期,每晚食啲,唔會餓親,但自此之後,佢個女就驚咗呢個餸啦! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我專登搵個食譜睇睇, 好似幾好味咁喎
      我老媽都係架, 千祈唔好同佢講想食咩, 唔係一個星期食足幾次 😞

      刪除
  5. 如果真係杯做單位咪好大煲汁?

    回覆刪除
  6. 今年我哋無種basil,鄰居有,可以剪D來應急。

    回覆刪除
  7. 我成日懷疑三杯雞嘅杯係用中國酒杯咁細嘅杯, 但從來冇研究過又冇煮過。 接受到嘅話, 落少啲調味都得, 健康啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人話係飯碗, 唔知係唔係啦
      呢個好易煮, 有機會整俾世伯伯母食啦~~

      刪除