2017年9月28日 星期四

〔甜點〕Blondies

簡單來說, Blondie 是白朱古力版的 Brownie。

我是看了廚神哥頓的節目才認識它。  他的示範影片非常誘人, 我也是他的支持者, 不過當我看到食譜中牛油和糖的份量, 我真的嚇了一跳。 牛油 230g、 Brown sugar 340g, 我怕我身體承受不來呢。
 

終於找到了個材料份量均可接受的食譜, 但是我仍然把糖的份量減掉了一半。 我家沒有夏威夷果仁, 我便用榛子代替。 廚神的版本就放了小紅莓。
 

對於愛吃白朱古力的專員來說, Blondie 當然非常美味。 我吃過了,  還是覺得它比較甜, 我想下一次要再減少糖的份量。😉 



  

16 則留言:

  1. 很吸引,不過最好減糖減油。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哥頓個食譜我真係唔敢跟, 所以搵過另一個

      刪除
  2. 白古力真係唔係人人都接受到!

    回覆刪除
  3. 你set 左文章,我無辦法copy 條 link喎。我會試試去 google 搵食譜。睇樣個蛋糕好正呢。

    回覆刪除
  4. 佢用190粉,牛油100,糖150咋喎🤔
    但糖用65-70都足夠,因仲有白力都甜

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次要試下白朱古力D甜度, 至好決定

      刪除
  5. 係咪蜂蜜蛋糕那種質感?

    回覆刪除