2018年5月10日 星期四

龜速

不曉得網絡是不是也有 holiday mood, 今星期初, 上網的龜速分分鐘比不上當年的56K年代。 打開一個網頁隨時用上一、兩分鐘, 絕對是等你等到我心痛。
 


要是在老家, 可能早已阿燥上身, 大發脾氣,  在這明知道沒有用, 唯有學習近來的佛系態度, 命裡有時總須有, 命裡無時莫強求, 所以我常說這兒是個培養耐性的好地方。  
 

雖說是已發展國家, 很多地方依然沒有網絡覆蓋。 鎮長幾年前已說會鋪設光纖, 年復一年, 都只聞樓梯響。 


16 則留言:

  1. 你真係幾燥下,字都打錯😅
    放鬆d啦,香港人🛀🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講條片個 remember? 條片我借用架
      如果係HK, 可能已經打爆電話

      刪除
    2. 講你莫強"求"☝🏻

      刪除
  2. 回覆
    1. 平時都無香港咁快架, 不過呢排真情慢到我想殺人

      刪除
  3. 鋪設光纖要唔要居民比錢?

    回覆刪除
  4. 我住呢處都係好慢,又係獨市,有時好激氣架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好明白
      雖然呢度話有幾間俾你揀, 結果都係一樣

      刪除
  5. 我成日覺得係網絡公司有心咁做逼客戶upgrade service俾貴啲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呢個可能
      就好似手機, 用用下就拖慢你, 睇下你換唔換機

      刪除
  6. 回覆
    1. 正常就係等幾秒啦, 而家就算睇YT, 都要停左等佢load下先

      刪除
  7. 我住大市鎮,呢D服務都算不錯,因為競爭大。

    回覆刪除