2018年5月21日 星期一

假期小記

剛過去的星期六到今天, 一連三日都有 brocante。 喜歡尋寶的我們自然不會錯過。 星期六還有個小型食品展, 可能我們早到的關係, 來逛的人並不算多。
 

星期日, 我們就去了專員舅父家, 專員的大姊和姊夫都有到來。 活動離不開飲飲食食, 講東講西,  最想不到居然是我N年沒接觸的乒乓球。 我的球技如何?  實在是黃腫腳不消提, 爛得不能再爛。
不得不介紹這位美女, 芳名菲菲。 她是大姊的寶貝, 去那兒都要跟她一起去。 難得她完全不怕陌生人, 會主動跳上我們的大腿上, 要我們摸摸頭、掃掃背。  她已經累得眼睛也瞇著, 依然要黏著我們, 非常可愛。  



25 則留言:

  1. 打乒乓波健康喎。
    菲菲真係幾靚女。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過個日好大風, 係要不停執波 😂

      刪除
  2. 菲菲真係好靚女呀,成個look都好sweet呀!

    回覆刪除
  3. 我英國的同學,覺得我係中國人一定打乒乓波好叻。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 佢其實已經好眼瞓, 不過人多, 佢唔願去ZZ

      刪除
  5. 乒乓波都N年冇打了, 我媽咪打得好叻, 我從來都唔夠佢打^^
    菲菲坐得好淑女啫XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 伯母無訓練你球技? 通常父母叻個樣都想仔女都好似佢地咁叻

      刪除
    2. 我父母從來唔會咁諗, 我有興趣既, 佢地會傾囊相授, 冇興趣既從冇勉強, 所以我地從來都冇任何壓力.

      刪除
  6. 犀利喎屋企有張波台!!
    下次你會唔會帶埋少爷佢地一齊去咪可以同菲菲一齊玩下^^

    回覆刪除
  7. http://www.186mov.com/vod/14/7023play.html?7023-0-1

    回覆刪除
  8. http://www.186mov.com/vod/8/8201play.html?8201-0-3

    回覆刪除
  9. 小狗忠心又好教。香港養狗沒甚麼地方走動,我住的大廈又唔可以養,只好去玩朋友的寵物。

    回覆刪除
    回覆
    1. 汪星人真係全心全意愛自己主人架, 不過香港好多地方都唔俾養貓狗

      刪除
  10. 菲菲個樣.....係好醒目既毛孩

    回覆刪除