2018年5月11日 星期五

西班牙辣肉腸意大利飯+烤雞胸

試過偽裝risotto 後,反而令我很想吃意大利飯

我慣常會以煙肉和蘑菇作主打, 這次試用西班牙辣肉腸 chorizo 來配 risotto, 看看味道又如何。

將辣肉腸和三色椒切粒,再和洋蔥碎和青豆拌炒,炒好後隔油,然後跟煮好的飯拌匀。 加上烤雞胸,risotto 即時升呢。因為 chorizo 的關係, risotto 更為惹味。😋

14 則留言:

  1. 正晒呀😋😋😋
    我去電影中心睇戲,一定食佢辣肉腸熱狗🌭

    回覆刪除
  2. 煮呢味好花心機呢!:)

    又,原來妳都支持(食)雞胸肉嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 要俾心機慢慢攪啦
      雞胸我鐘意食架, 不過整全雞嘅話, 有人會同我爭

      刪除
  3. 是否要加忌廉和牛油一齊煮?

    回覆刪除
    回覆
    1. 個飯煮起左都幾 creamy 架, 所以有啲人會淨落芝士
      我就會放D忌廉, 唔係有人會投訴

      刪除
  4. 咁多料都仲要配雞胸?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係放左好多咋, 係我俾心機切得細粒, 以為有好多

      刪除
  5. 回覆
    1. 其實係一件咋, 角度問題 (應該係, 如果唔係)

      刪除