2018年5月29日 星期二

半新鮮人

Chérubin 年幼時一直都是留在家中, 沒有出門。 不曉得是不是這個原因, 他不知世途險惡, 對人也沒有甚麼戒心。  人家走近他, 他也不會躲開。
有天專員回來, 見到有一對母子拿著貓糧去逗他, 他只是呆呆地望著對方, 於是專員去上前跟那位媽媽說, Chérubin 身體有毛病, 不可以亂吃貓糧。 那位媽媽立即說明白, 還說覺得 Chérubin 可愛才逗他。 專員隨後跟 Chérubin 的主人說了這件事, Chérubin 自此之後就戴上頸圈, 以資識別。

26 則留言:

  1. 佢個樣好得意喎,毛色都靚

    回覆刪除
  2. 樣子的確可愛,有是因為有病,所以好少出門嗎?我記得以前你也提過牠。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為怕佢食錯野, 所以一直唔被出門, 近來至解禁

      刪除
  3. 我知道有家貓,不喜歡出外,寵物同人類都一樣。

    回覆刪除
  4. 我都記得妳以前提過佢因為有病,所以少啲出黎江湖行走。又,佢好乖呀,企定定比妳影大頭。

    回覆刪除
    回覆
    1. 而且因為細粒、輕, 抱佢無還擊之力, 所以我地都怕佢會俾人拐走

      刪除
  5. 咁靚咁可愛,我都會撩佢啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 人地撩佢, 佢都唔會走, 想呼人, 又無聲, 好攪笑

      刪除
  6. 非常可愛!呆呆的萌!哈哈!

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 不過生得好細粒, 換作係人, 應該好多人嫌佢 ^^

      刪除
  8. This is a very good looking cat. Looks a bit shy and uneasy...

    回覆刪除
  9. 樣子好可愛 , 我見到都想同佢玩下 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以人人都鐘意撩佢啦, 佢真係好可愛

      刪除