2018年5月17日 星期四

再見秀樹

今早打開臉書看到即時新聞, 一代日本偶像西城秀樹離開了。日本是長壽之國, 他算得是太早離去了。

兩個月前, 我又在重溫小丸子, 其中一集講述小丸子和同學, 還有姐姐尋找鎮上的秀樹。  西城秀樹是櫻杏子的偶像, 她也幻想會跟偶像結婚呢。 

當年流行大熱的《愛慕》也是改自他的《追憶の瞳 ~Lola》。看新聞時才知道原來他曾經兩度中風, 引致右半身麻痺, 行動不便。

除了 《追憶の瞳 ~Lola》, 我還記得另一首《Lola》, 前陣子我還無意間在 YouTube 找到了法文版, 更和專員一起聽呢。
 

15 則留言:

  1. oh....好突然呢, 佢d歌有段時間都經常聽.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都好多歌改左廣東歌, 當年佢都好紅

      刪除
  2. 仍記得每年12-31的紅白大賽
    及他當年來香港和梅艷芳上電視
    靚仔到爆

    回覆刪除
    回覆
    1. 高大靚仔, 而家個D咩敏俊真係唔係個類啦

      刪除
  3. RIP

    同上,最記得西城秀樹同梅艷芳同台演出,同埋佢係梅艷芳偶像。

    回覆刪除
    回覆
    1. 當年佢真係紅, 仲有歌改左廣東歌

      刪除
  4. 好耐冇佢嘅消息,一有原來唔係好嘢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有日聽節目, 原來仲傾緊佢黎香港唱歌, 突然就走左

      刪除
  5. 我因為梅艷芳先識佢,又因為好多香港歌星唱佢D歌識西城。可惜,又損失一個有才華的藝人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔算完全偶像派, 佢唱歌真係唔差

      刪除
  6. 很懷念呀😔!因為我都是他當紅年代的人!

    回覆刪除