2018年5月23日 星期三

法國豆腐

街坊到洋超 Grand Frais 入貨, 見到有豆腐出售, 特意買回來給我, 真的令我「巧滾動」。😘

悄悄告訴你, 他們沒有概念豆腐可以怎樣煮。
這是有機豆腐, 法國製造, 質感如板豆腐。 

隨便胡亂煮, 做了個簡單的雞粒豆腐, 豆腐的豆香是我久違了的味道。  

22 則留言:

  1. 好有心既街坊, 呢d都係彼此建立既關係.

    回覆刪除
  2. 哈哈,法國也做豆腐,那可解你鄉思。

    回覆刪除
  3. 鄰居真係十分有心呀!

    豆腐豆漿係我家雪櫃不可缺嘅食材,妳講起,鬼佬菜式又真係少有用豆腐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好邪, 呢個禮拜先睇到佢地教用豆腐整 chocolate mousse, 真係估你唔到

      刪除
  4. 有豆腐就可以煮好多餸,蛋糕都得啊~

    回覆刪除
  5. 我很喜歡吃豆腐,但未煮過雞粒豆腐呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前食鹹魚雞粒豆腐, 我無鹹魚嘛, 就整雞粒豆腐

      刪除
  6. 我德國friend就咁生食做沙律。我都學咗就咁生食,好香豆味㗎。

    回覆刪除
  7. 會唔會煮返啲麻婆豆腐請返佢食^^

    回覆刪除
  8. 舌尖上的美味,豆腐蛋白质>22种胺基酸

    回覆刪除