2020年7月4日 星期六

Bánh bao 越南蒸包

友人送來了廿多隻自家的鵪鶉蛋。 我第一時間便想起 Bánh bao 越南蒸包。


我用了一半的鵪鶉蛋來做蒸包。  對我來說, 做蒸包最難之處莫過於收口, 明明已經緊緊捏合, 卻總有幾個壞份子一遇熱, 便不願收口。 這次蒸出來的包子全部經得起蒸氣的考驗, 沒有明顯的裂口, 我算是進步了。


最喜歡吃熱騰騰的蒸包, 出爐後, 急不及待, 一口氣吃了兩個, 非常滿足。  


 


16 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢度超市有生同熟嘅賣, 熟嘅會剝左殼, 佢地會當小食

      刪除
  2. 原來越南人用鵪鶉蛋來整包。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個會用雞蛋/鵪鶉蛋放入去架, 我以前都整過架

      刪除
  3. 大鄉里嘅我唔知道有鵪鶉蛋蒸包呢。^^”

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個會用雞蛋/鵪鶉蛋放入去架, 我以前都整過架

      刪除
  4. May I ask what's the stuffing other than quail egg? Thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. ground pork, shallots, woodear mushrooms & chinese sausage

      刪除
  5. 我聽都未聽過有這種包, 可能我無越南人朋友。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能呢度多越南朋友, 亞超都有預拌粉買架

      刪除