2020年7月29日 星期三

香辣肉醬鷹嘴豆

在一堆陳年食譜中, 找到了一個關於鷹嘴豆的食譜。

據說鷹嘴豆含有豐富蛋白質、纖維, 營養價值相當高。

煮法跟我平日做的蕃茄肉醬分別無異, 只是牛肉的份量相對減少了, 同時加入了鷹嘴豆。 

至於鷹嘴豆, 我用的是罐頭貨, 只要在使用前沖洗、瀝乾便成了。

因為我很喜歡吃豆類食品, 所以這道菜頗合我的胃口。 😉


22 則留言:

  1. 咁妳鍾唔鍾意食唔食hummus架?我鍾意食hummus ,但一粒粒嘅鷹嘴豆又麻麻。^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個去人地屋企食過, 都幾好味, 不過我無整過

      刪除
  2. 我細個成日都鍾意用茄汁豆餸飯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度都有亨氏個隻買架, 你係咪都係食呢隻?

      刪除
  3. chickpea is nice and nutritious, I normally make hummus with it.

    回覆刪除
    回覆
    1. when will you make it? really want to see ^^

      刪除
  4. 我都有罐鷹嘴豆,可能也會煮一次肉醬鷹嘴豆。想請問你用什麼來製辣? (我不懂得分各種各樣的辣椒/辣椒粉)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會放辣椒乾, 自己壓爛, 再放入去
      如果有心機, 可以煮時壓爛D豆架 (有人會咁做, 我懶, 所以無)

      刪除
  5. 回覆
    1. 唔係原創啦, 我係睇番以前D筆記

      刪除
  6. 整得好靚! 我少鍾意食豆,但 chickpeas 鍾意食,不過要買到淋D的就好D。

    回覆刪除
  7. 我都鍾意食鷹嘴豆 不過要浸好耐

    回覆刪除
  8. 近期。。。話。。
    鷹嘴豆。。好有益??

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 你講得無錯, 有人會煮時壓爛, 變左素肉醬

      刪除