2020年7月13日 星期一

不勞而獲的普羅旺斯燉菜

難得不用在廚房洗洗切切, 也可以吃到 Ratatouille 普羅旺斯燉菜。 


這道雜燴當然不是 Rémy 主理, 而是街坊F先生。 他煮了一大鍋, 除了他和F太太享用外, 還和一眾街坊分享, 我們也有份兒坐享其成。 

我將 ratatouille 再熱時, 特意放了一些辣椒, 可以更添風味。 

每次我吃 ratatouille 時, 這首歌的旋律不期然在腦海出現。 

16 則留言:

  1. F先生好勁呀,可以煮咁多去派街坊,同埋大家感情都唔錯...我同層共有十戶,我無一戶噏得出名。^^”

    回覆刪除
    回覆
    1. 前幾日仲俾左一大兜肉醬我地, 不過我無影相

      刪除
  2. Hahaah, I immediately thought of .... hehhehee

    回覆刪除
  3. 唔駛自己煮都有得食,您哋左鄰右里都好好呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 有好有唔好啦, 有時佢地好長氣, 聽得耐我會雲遊太空

      刪除
  4. 街坊...
    這詞在都會社會...已經好少聼到!
    :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢D古老人嘛, 而家都應該仲有街坊會

      刪除