2020年7月9日 星期四

木須肉 Moo Shu Pork

木須肉亦稱木樨肉, 有說是美國人喜歡的中國菜之一。 有天看了《Castle》重播, 他們也點了這道菜, 相對之下, 在老家反而少見呢。

說回正題。 我參考了這個食譜。  我時常看這個頻道, 非常欣賞廚師那份認真, 而且處理食物及工具時, 很企理、乾淨, 實是超治癒。 🥰

我做過這道菜幾次, 喜歡薑汁加酒那份味道, 就是連專員也讚好。 

 

14 則留言:

  1. 香港真係唔覺有,反而日本中華料理門口餐牌見過

    回覆刪除
    回覆
    1. 大鄉里, 我真係想香港唔到邊到有

      刪除
  2. 我好似未聽過呢個名,以為係一種特別材料。
    其實呢幾樣材料除左肉我都常用,下次將呢個走肉炒下先。

    回覆刪除
  3. 我仲以為美國人最愛係kung pao chicken配fortune cookie添,嘻嘻!木須肉有聽過,但未試過。

    回覆刪除
  4. 我見呢度唐餐館都有呢個菜,但從來未試過

    回覆刪除
  5. 每次去東北食肆
    我都會叫這個

    回覆刪除