2020年7月27日 星期一

究竟想點呀??

如果我是衛生部長, 看到新聞報導中的這一幕, 相信我會即時吐血。 這邊廂, 機場加強邊境檢疫, 對從疫情嚴重國家到來的旅客作病毒測試, 又要民眾進出公眾場所戴口罩, 那邊廂, 大家卻鬆懈起來。 我禁不住要問, 究竟你地想點?



這一幕發生在上星期五晚位於 Vendée 的主題公園 Puy de Fou。  Puy de Fou 以歷史為主題 (集古村??),  每年吸引不少遊客, 入場人數僅次於法國廸士尼。 當中最有名是它的大型晚間表演 La Cinéscénie。  表演只在六至九月的旅遊旺季才有,  而且大多於星期五及星期六晚上舉行。

報導提及當晚有一萬二千人在看台觀賞本年的第一場表演, 雖然他們都戴了口罩, 社交距離卻欠奉。  由於疫情關係, 法蘭西體育場 (Stade de France) 也限制入場人數為五千人。 難怪會被人炮轟是雙重標準。  因此主題公園唯有急急宣佈將會把人數限於五千。

說到 Puy de Fou,  不得不說, 參與 La Cinéscénie 表演那四千人, 他們都是無薪義工。即使部份參加者是日間工作的受薪員工, 他們自願零薪資參與晚間的表演。


16 則留言:

  1. 表演者都四千,真係人流密集喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估有A,B Team 掛, 不過就算分成兩隊, 都成二千人, 都有風險

      刪除
  2. 有時我會覺得,係咪唔跟住大隊鬆懈,先係異數。@_@!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家仲放假, 個個都話去外面散下心, 又約埋親友, 所以出現左好多感染群組

      刪除
  3. 無薪義工。。。可以話畀人知喺呢度表演過,個CV會靚啲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 最初係附近居民幫下手, 而家越攪越大, 大生意呀

      刪除
  4. 回覆
    1. 我諗係因為旅遊旺季, 想多D人去, 幫補幫補

      刪除
  5. 回覆
    1. 香港慘好多, 而家想食個 lunch 都唔知點攪

      刪除