2020年7月22日 星期三

Raspberry cheesecake 覆盆子芝士蛋糕

夏季是莓果盛產的季節, 我家中的覆盆子也是時候結果。 今年的收穫不及往年, 專員說這是因為欠缺雨水的關係。

夏日炎炎, 如無必要, 我不想開焗爐, 同時我又不想浪費新鮮的覆盆子, 最後決定做個免烤芝士蛋糕。  

紅白組合的確無得輸, 不過吃時務必要忘記美味背後的卡路里。  😆

20 則留言:

  1. 好靚呀。我依家都好少開焗爐。一開就焗幾樣野。焗少少野就用airfryer。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係, 如果開焗爐, 會一次整幾樣野

      刪除
  2. 你應該切個太極圖案嘛!
    哈哈!

    回覆刪除
  3. 弱弱一問,rasberry 有冇用得著神器去核呀?

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 呢度係超市買都唔平, 1kg 要 10€

      刪除