2020年7月31日 星期五

重返犯罪現場

我家後園又再出現離奇命案。

死者屬於米奇家族, 身型健碩, 年齡及性別不詳。  當我和專員到達現場時, 米奇已經氣絕身亡。  由於死者身上沒有證明文件,  至今未能證實死者身份。

根據專員初步目測,  相信死者生前被襲擊, 遭利爪刺傷, 失救而死。 犯罪手法跟過往發生在後園的命案大致相同。  案件繼續調查中, 兇手仍然在逃。
根據我多年看《Criminal minds》及《CSI》系列,  知道有些殺人犯會重返犯罪現場, 回憶當時經過, 從而獲得滿足感。  如此類推,  難道兇手會是他???


16 則留言:

  1. 你冤枉咗佢喇,佢係目擊證人嚟㗎。你應該帶佢落口供。

    回覆刪除
    回覆
    1. 問左啦, 佢 meow meow mewo , 話唔關佢事架

      刪除
  2. 過街老鼠死3萬都唔嫌多

    回覆刪除
  3. 真係好大隻下喎,但屍體尚算完整,妳和專員到達現埸時,可能都係剛發生不久。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都估佢應該剛剛蒙主寵召, 我地有時只係見到少少屍骸

      刪除
  4. 回覆
    1. 佢日日都有獎架, 俾人縱壞左架啦

      刪除
  5. 哈哈,睇到個標題,嚇左一跳,以為邊個犯事。

    回覆刪除
  6. 哇!死者好大隻強壯喔!
    凶手也定必更強悍!!

    回覆刪除